Nuffnang

Thursday 8 May 2014

Pelbagai Resepi Bancuhan ESP Shaklee...

Assalamualaikum...
malam ni saya nak berkongsi tentang resepi ESP...
ada yang masih tak tahu...ada yg masih pikir yg ESP hanya boleh dibancuh dengan air kosong/air masak...
pembetulan...
sebenarnya ESP boleh dibancuh dengan pelbagai resipi mengikut citarasa dan selera tekak masing-masing...
contohnya saya sangat sukakan ESP mix dengan honeydew blended yg dicampur sedikit susu pekat...
resipi honeydew blended campur susu pekat tu bukan resipi saya sendiri tapi resipi gerai buah kafe di kampus universiti saya dulu...
ESP + ice blended honeydew
dah tinggal separuh dah...sedap sangat...

tapi sebenarnya bukan universiti dulu ja,universiti sekarang pun masih univerisiti yg sama cuma berlainan kampus...
dulu saya study di USM kampus kesihatan,kubang kerian kelantan...sekarang di USM kampus induk,penang...
dulu saya suka dengan ice-blended honeydew kat kafe murni ni...masa tu x tau lg kenapa ice-blended honeydew dia sedap..tapi satu hari tu nampak dia buat letak sedikit susu pekat...oo...baru tau kenapa sedap...
tak rajin pun nak bancuh air sendri lg pun lebih suka minum minuman sejuk sebab tu la beli air kat kafe ja siap letak air batu....balik bilik shake-shake ja dengan ESP...senang dan cepat...
Produk pertama yg membuatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee adalah Energising Soy Protein (ESP)...
jadi, saya pun try la mix ESP dengan ice-blended honeydew kesukaan saya...
ternyata jadi lebih sedap....
marvelous, delicious,awesome dan kata-kata lain yg sewaktu dengannya...
tapi diingatkan ESP tidak boleh dibancuh dengan:
- air panas
- air berkafein (teh,kopi,nescafe)
- air berkarbonat @ minuman ringan (air 'gas')

selain tu banyak lagi resepi lain untuk bancuh ESP ni...
jom tengok ni...


jom layan gambar-gambar resepi ESP yg mungkin membuatkan anda terliur...

ESP + milo ais

ESP + susu full cream dutch lady

ESP + susu strawberry dutch lady

ESP + horlick + buah strawberry

ESP + Peel freesh guava

ESP + Nestle bliss strawberry


ESP + Nesvita

ESP + buah strawberi

ESP + orange sunquick

ESP + Mealshakes + PD

ESP + Cinch Mix Shake Shaklee

ESP + Cinch Mix Shake + Collagen Powder Shaklee

ESP + Fresh milk + kurma

ESP + Milo 3 in 1

ESP + Nestle bliss

ESP + marigold strawberry

ESP + Performance drink (PD) Shaklee

ESP + fressh milk Godday + Mealshakes Shaklee



ESP + milo + biskut oat crunch dark choc

ESP + Mealshakes + Collagen Powder Shaklee + fresh mil + natural plain yogurt + madu
for detail refer here ==> http://www.cantiksihatsemulajadi.com/

ini adalah antara resepi-resepi Shaklee...
terliur tak??nak juga cuba sendri kelazatan ESP ni??

jom.....
Klik di ni --> Energising Soy Protein (ESP) untuk pembelian ESP...

SMS/WhatsApp: 019-4160102 (Putri Ieja)
Princess Healthy Beauty Shoppe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...