Nuffnang

Tuesday 23 September 2014

Resepi ESP sedap campur susu pekat coklat Frisian Flag

ESP campur susu coklat...
Energising Soy Protein (ESP) Shaklee boleh di bancuh dengan pelbagai resepi mengikut citarasa masing-masing...ESP tidak boleh di bancuh dengan air panas kerana suhu yang panas akan merosakkan protein dalam ESP...
Resepi ESP susu coklat versi saya kali ini:
ESP + susu tepung + susu pekat coklat Frisian Flag

untuk lebih banyak resepi ESP boleh rujuk di entry saya yang lepas
=> Pelbagai Resepi Bancuhan EPS Shaklee


Susu pekat coklat Frisian Flag
susu pekat coklat Frisian Flag tu didatangkan khas dari Indonesia, kat Malaysia tak ada...tak tau la kalau ada tapi saya belum pernah jumpa di mana-mana kedai...ni saya beli masa ke Indonesia bulan lepas...ada dijual dalam tin tapi kalau beli yang dalam tin tu berat...dan ada jugak jual dalam paket-paket kecik..yang tu saya ada beli jugak tapi dah habis...
kalau kat Malaysia, brand Frisian Flag ni macam brand Dutch Lady la..


Susu pekat coklat Frisian Flag dalam tin
Susu pekat coklat Frisian Flag dalam paket kecik


Di Indonesia, susu pekat coklat ni selalu di gunakan terutama dalam jus avokado...atau dalam bahasa Indonesia 'jus alpukat'...rasanya sedap,pekat...
ini la rupanya...


Jus alpukat letak susu pekat coklat Frisian Flag hanya di Indonesia
boleh buat macam-macam dengan susu pekat coklat ni...bancuh air coklat, ais krim coklat, kek coklat, makan dengan roti dan macam-macam lagi...

sekian entry saya kali ni...


Putri Ieja
019-4160102

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...